نوشته شده توسط : مسعود

James Bond 007: Blood Stone جدیدترین نسخه از سری بازی های بسیار پرطرفدار و زیبای مامور ۰۰۷ ، جیمز باند افسانه ای می باشد که این بار در ژانر اکشن ماجراجویی توسط استودیوی بازی سازی Bizarre Creations با حال و هوا و گیم پلی ای متفاوت و جذابتر ساخته شده است قرار است در تاریخ ۲ نوامبر ۲۰۱۰ برروی پلتفرم های مختلف PlayStation 3, Xbox 360, Nintendo DS,  و  Microsoft Windows توسط کمپانی پرآوازه Activision منتشر گردد. باردیگر توطئه بین المللی در حال شکل گیری است، محرمانه ترین پروژه بیوشیمیایی بریتانیا در دستان گروهی تبهکار افتاده است و تنها مرگبارترین مامور ملکه بریتانیا، یعنی جیمز باند می تواند توطئه این راز را برملا و خنثی نماید. با پشت سرگذاشتن لایه های متعددی از افراد فاسد، در نقش جیمز باند در تعقیبی گسترده و جهانی که شما را مجبور به نبرد برروی زمین، دریا و هوا در شهرهای آتن، استانبول، موناکو و بانکوک می نماید شرکت می نمایید و با انجام هر ماجراجویی که عمق و گستردگی توطئه را بیشتر فاش می نماید در می یابید که هیچ چیز آنگونه که به نظر می رسد نیست.  این نسخه از بازی در واقع بیست وسومین شماره سری بازی های جیمز باند می باشد و دنباله ای مستقیم بر هیچ نسخه دیگری نمی باشد، بلکه اولین شماره پس از GoldenEye: Rogue Agent می باشد که داستانی اصلی و نوشته شده توسط نویسنده واقعی ماجراهای مامور ۰۰۷ دارا می باشد. بازی بصورت شلیک کننده سوم شخص با عناصری همچون نبردهای تن به تن و صحنه های تعقیب و گریز درحین رانندگی می باشد، همچنین Blood Stone سیستم تمرکز برروی هدف منحصربفردی را ارائه نموده است که به بازی کنندگان اجازه می دهد برروی هدف های خود برای از پای درآوردن بوسیله حملات ضربه ای قفل کنند، که البته خیلی شبیه به قابلیت “Mark and Execute” در بازی Splinter Cell Conviction می باشد.

دانلود در ادامه ی مطلب

 



:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتری , بازی اکشن , ,
:: بازدید از این مطلب : 1086
|
امتیاز مطلب : 34
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 فروردين 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مسعود

 

Call of Duty: Black Ops هفتمین نسخه از سری بازی های فوق العاده زیبا، مهیج ندای وظیفه و بدون شک پرطرفدارترین عنوان سبک شلیک کننده اول شخص می باشد که توسط استودیوی بازی سازی Treyarch ساخته شده است و تاریخ رسمی انتشار آن برروی تمامی پلتفرمها ۹ نوامبر ۲۰۱۰ توسط کمپانی مطرح و پر آوازه Activision تعیین شده است. این نسخه از بازی بر خلاف نسخه World At War که توسط همین استودیوی بازی سازی ساخته شده بود، دیگر در حال و هوای جنگ جهانی نیست بلکه گفته می شود در مقاطع زمانی مختلف از زمان جنگ ویتنام گرفته تا جنگ های مدرن امروزی و در مناطقی همچون ویتنام، کوبا و … رخ می دهد و بطور کلی داستان آن در سالهای میانی ۱۹۶۰ تا ۲۰۱۰ رخ می دهند! وقایع بازی در طول جنگ سرد و در مناطق مختلفی از جهان نظیر ویتنام، کوبا و کوهستان‌های برفی روسیه بوقوع می‌پیوندد. شما عضو گروه Studies and Observation Group) SOG) هستید که زیر نظر CIA فعالیت می‌کند، گروهی که اهداف خاصی را در مناطق جنگی دنبال می‌کند. اتفاقات این نسخه نیز از دید چند کارکتر روایت می‌شود. بنابر گفته استودیوی سازنده بازی، Black Ops بسیار عظیم تر از نسخه Modern Warfare 2 سری ندای وظیفه که بدون شک بهترین عنوان سری خود تاکنون بوده است می باشد وتفاوت میان World At War و Black Ops همانند تفاوت میان نسخه های Call of Duty 2 و  Call of Duty 4: Modern Warfare بود!

Call of Duty: Black Ops شما را به اعماق خطوط دشمن در دنیای عملیات های فوق سری در نقش عضوی از واحد نیروهای ویژه زبده و کارپشته که در نبردهای مخفیانه، عملیات های محرمانه و سری، و درگیری های آتشین و مرگبار در سرتاسر جهان می برد. با دسترسی داشتن به سلاح های انفجاری متعدد و تجهیزات پیشرفته نظامی، عملیات های شما تعادل و موازنه را در حین خطرناکترین برهه زمانی که بشر تاکنون به خود دیده است برقرار خواهید نمود. این بازی شامل ۱۳ مرحله در بخش بازی تک نفره خواهد بود، ونیز یک بازی انتخابی Co-op اختصاصی باقابلیت بازی تا سقف چهار نفر با مرحلی متفاوت از مراحل بازی انتخابی بخش تک نفره ارائه می نماید، همچنین بار دیگر چهار نقشه بخش زامبی های نسخه World at War نیز به عنوان بخشی از ویرایش های Prestige  و  Hardenedبه آن افزوده شده اند، همچنین حالت Split screen برای بخش چندنفره بازی نیز در نظر گرفته شده است.

 

دانلود در ادامه ی مطلب



:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتری , بازی اکشن , ,
:: بازدید از این مطلب : 447
|
امتیاز مطلب : 36
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 فروردين 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مسعود

http://img.vatandownload.com/software/user/hadi-arjmand/picture/9-9/Assassin%27s-Creed.jpg

 

بازی در سال 1191 میلادی (زمان رخ دادن سومین جنگ های صلیبی بین مسلمانان و مسیحیان) و در منطقه ای بین امپراطوری LionHeart-King Richard (ریچارد شیردل) و دیوارهای اورشلیم رخ می دهد. Assassin در لغت به معنای آدمکش است اما نام بازی از معنای آدم کش گرفته نشده است. بازی داستان‌های گروه حشاشین را روایت می‌کند. حشاشین نام گروهی از مسلمانان شجاع است که می خواهند با به قتل رساندن سران اصلی جنگ به این جنگ پایان دهند، خصوصیت بارز افراد این گروه این است که برای اثبات وفاداری خود یک انگشتشان را قطع کرده و به جای آن خنجری قرار می دهند که بسیار کار آمد است. در حال حاضر سینان (Sinan) فرمانده اصلی این گروه است و قصد دارد با کشتن نه فرد که عامل اصلی ایجاد این جنگ خونین هستند به جنگ پایان دهد و دنیا را در صلح و صفا ببیند. برای این کار او الطیر( معنای فارسی: شاهین پرنده) را مامور می کند و الطیر نیز که به دنبال کسب شهرت است این ماموریت مهم را قبول می کند. البته دیگر اعضای این گروه نیز در این راه الطیر را همراهی می کنند. Jaye Ramond در مصاحبه خود اعلام کرده است که این گروه تنها نام قاتلین مسلمان را به دوش می کشند و دارای عقاید خاص خود هستند.

این کتاب شامل 208 صفحه می باشد که در 40 صفحه به بررسی ویژگی های مختلف بازی پرداخته است.مراحل اجرای و طراحی بازی و عکس های پشت صحنه بازی و گالری کاملی از صحنه های جالب بازی پرداخته است.در 40 صفحه هم به بررسی شیوه های ادامه بازی و نقشه راه بازی و تمام فعالیت های اختیاری بازی پرداخته است.لیست ارائه کرده است که به تجزیه و تحلیل  دشمنان ، سلاح ، تجهیزات ، حرکت ،دستاوردها و غنائم بازی پرداخته است.در آخر هم چندین پوستر زیبا از بازی ارائه کرده است.داستانی که ارائه شده است و شیوه های که بیان شده است همه کنسول های بازی رو پوشش می دهد.

 

دانلود بازی در ادامه ی مطلب

 



:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتری , بازی اکشن , بازی استراتژیک , ,
:: بازدید از این مطلب : 287
|
امتیاز مطلب : 37
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 فروردين 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مسعود

April 01, 2011 | Developer: Maddox Games 1C Company | Publisher: Ubisoft | PC | English | ISO | 4.37 GB
Genre: Action (Shooter) / 3D / 1st Person

http://up.vatandownload.com/images/ed26fpf5n7156ubkv734.jpg

 


 ورژن دوم - انتشار : April 01, 2011

بازی IL-2 Sturmovik : Cliffs of Dover ، دومین نسخه از سری بازی های کمپانی Maddox Games می باشد که درمورد جنگ جهانی دوم می باشد. ولی تفاوتی که با تمامی بازی های مربوط به جنگ حهانی دوم در این بازی دیده می شود ، این بازی مربوط به جنگ های هوایی می باشد و شما با هلیکوپترهای جنگنده به بازی می پردازید. این بازی در سال ۱۹۴۰ در زمان جنگ های هوایی در آسمان های بریتانیا بین دو کشور بریتانیا و آلمان اتفاق می افتد که نیروهای ایتالیایی نیز در آن حضور دارند. در این بازی شما تجربه پرواز کردن در زمان جنگ جهانی دوم را با ویژگی های بسیار دیدنی و حیرت انگیز تجربه خواهید نمود. بیش از ۲۵ هوانورد متفاوت در این بازی وجود دارد که توسط کشورهای ایتالیا ، بریتانیا و آلمان استفاده می شدند.
 

System Requirements
* Operating system: Windows 7 / Vista SP2 / Windows XP SP3
* Processor: Pentium Dual-Core 2.0GHz or Athlon X2 3800+
* Memory: 2GB (4GB recommended)
* Hard disk space: 10 GB
* Video: ATI or NVidia card w/ 256 MB RAM*
* Sound: DirectX 9.0c compatible
* Multiplay: Broadband connection with 128 kbps upstream or faster

دانلود بازی در ادامه ی مطلب

 



:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتری , بازی اکشن , ,
:: بازدید از این مطلب : 527
|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 فروردين 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مسعود

http://img.vatandownload.com/software/user/hadi-arjmand/picture/10-5/Hoyle-Card-Games-2011.jpg

 

آیا از علاقه مندان بازی پاسور هستید؟ آیا دوست دارید انواع مختلف این کارت را بازی کنید؟ پیشنهاد ما به شما مجموعه بازی های پاسور hoyle میباشد. گرافیکی عالی و بسیار زیبا با سبکی هیجان انگیز از انواع مسابقات مختلف پاسور.محبوب ترین بازی های پاسور همگی در این مجموعه قرار دارند. پشت صفحه های زیبا و همین طور زمینه پشت کارت ها دارای تنوع و زیبایی چشمگیری می باشند. هر بازی قواعد خاص خود را دارد ولی برخی ویژگی ها در تمام بازیها مشترک هستند.مسابقه با حرفه ای ها و آماتورها شما را به اوج بازی خواهد برد وقتی گرافیک بازی هم سه بعدی باشد!

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی ها :

- Operating System: Windows XP/Vista/7
- Processor: 2.4 GHz Intel Pentium 4
- Memory: 512 MB (1 GB RAM for Windows Vista)
- Video Card: 3D-graphics adapter with 256 MB of memory
- Sound Card: Sound device compatible with DirectX ® ۹٫۰c
- Free space on hard drive: 3 GB

دانلود بازی در ادامه ی مطلب




:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتری , بازی فکری , ,
:: بازدید از این مطلب : 456
|
امتیاز مطلب : 33
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 فروردين 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مسعود

http://img.vatandownload.com/software/user/hadi-arjmand/picture/11-9/chickeninvaders4_lrg1.jpg

 

سری جدید بازی بامزه و بسیار زیبای مرغ های مهاجم اینبار حمله تمام املتی!

 بازی Chicken Invaders یکی از بازی های پرطرفدار می باشد که با توجه به سادگی خود بسیاری از افراد را در مجموعه طرفداران خود جای داده است.

 این بازی که نسخه های مختلفی را دارا می باشد نسخه شماره 4 خود را برای کریسمس 2011 عرضه نموده بود.

در این نسخه موجودات فضایی که در واقع جوجه های فضایی می باشند برای انتقام از ستمی که به برادران زمینی اشان شده است به مردم زمین حمله می کنند و شما می بایست به عنوان ناجی بشریت با آن ها به مبارزه بپردازید .

سال ها ستم به جوجه ها توسط انسان ها و کشتن آن ها و استفاده از گوشت آن ها برای غذا در منوی غذایی انسان ها جوجه های فضایی را بر آن داشت تا به زمین حمله کنند و حال اگر شما پیروز این جنگ نباشید در رستوران های فضایی در لیست منوی غذای فضاییان خواهید بود. !

بازی پرتابل و بدون نیاز به نصب میباشد.

 

قابليتهاي كليدي بازي Chicken Invaders 4 :

- بازی بسيار جذاب و هیجانی با گرافیک بالا و سه بعدی

- سلاح ها و مهمات بیشتر و متنوع تر

- متوع بودن دشمنان در بازی

- امکان ذخیره بازی در هر مرحله

- جلوهاي زيبا و كم نظير صوتي و بصري

- حالت مسابقه اي و تفريحي، پرهيجان بودن بازي

- بالا بردن خلاقيت و هوش افراد

- دست زدن به ابتكار و خلاقيت در طي بازي

- انیمیشن زیبا و با کیفیت

- حجم کم بازی جهت دریافت و نصب

- و...

دانلود بازی در ادامه ی مطلب



:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتری , بازی اکشن , بازی فکری , ,
:: بازدید از این مطلب : 1207
|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 فروردين 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مسعود

 

دانلود رایگان بازی Major League Baseball 2K11


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتری , بازی ورزشی , ,
:: بازدید از این مطلب : 514
|
امتیاز مطلب : 27
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 فروردين 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مسعود

 

دانلود بازی Cities XL 2011 MULTi7 Lossless
 

نسخه Limited Edition به همراه کرک تست شده



نام بازی: Cities XL 2011 MULTi7 Lossless RePack
پلتفورم : pc
ژانر: استراتژی
سال انتشار:  Oct 14, 2010
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: -
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Focus Home Interactive
حمایت توسط : Focus Home Interactive
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

بازی زیبای Cities XL یک بازی فوق العاده زیبا شهرک سازی  متمایل به نسل بازی های جدید شبیه سازی میباشد که در تاریخ 11 اکتبر سال 2010 میلادی توسط کماپنی Focus Home Interactive ساخته و منتشر شد.این بازی ترکیبی از همه دست آورد هایی است که در بیست سال آینده وجود خواهد داشت.در بازی Cities XL 2011 نقشه های سه بعدی با آب و هوای متنوع و چشم انداز های عالی و فوق العاده گرافیکی به همراه تعدای بسیار زیادی از ساختمان های مدرن و آسمان خراش های فوق مدرن وجود دارد.طراحی صحیح و ساخت شهر ها و همچنین  ایجاد اشتغال و گسترش سرویس های اجتماعی برای ایجاد یک اقتصاد کار آمد و جامعه مدرن و شهروندان متمدن نیازمند است. گیمر در این بازی به عنوان یک شهردار تازه کار مشکلات فراوانی را در پیش رو دارد.در حالت عادی کلان شهر ها خوب و مطلوب به نظر می رسند.در کلان شهر ها معماری مدرن و زیبا از نبوغ و برنامه ریزی شما میباشد .... .گرافیک بازی بسیار عالی میباشد.حرکت دوربین و نماهایی که از بالا نشان میدهد بسیار خیرره کننده و عالی میباشد به طوری که در نوع خود بی نظیر میباشد.در حقیقت این نکته را نباید فراموش کنیم که بازی ها هر چه متفاوت تر باشند از دیدگاه گیمر زیباتر به نظر میرسند. Cities XL 2011 میتواند گزینه ای مناسب برای شما باشد...


دانلود بازی Cities XL 2011 به همراه تعدای پیش نمایش در ادامه مطلب....




:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتری , بازی استراتژیک , بازی فکری , ,
:: بازدید از این مطلب : 494
|
امتیاز مطلب : 36
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 فروردين 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مسعود

امروز بازیی را برایتان آماده کرده ایم که سرعت عمل در آن حرف اول را می زند. در این بازی نقش اول را قورباغه ای به نام زوما بازی می کند. بازی توسط ماوس انجام می شود که ماوس را به هر طرف که حرکت دهید قورباغه نیز به همان طرف خواهد چرخید. در این بازی برای طی مراحل بایستی رنگ توپی را که در دهان قورباغه وجود دارد را شناسایی کنید و آن را با کلیک چپ کردن به طرف جفت توپ ها یا بیشتر  پرتاب کنید که پشت سر هم قرار گرفته اند و رنگ آن ها با رنگ توپ قورباغه مطابقت دارد. نباید بگذارید که توپ ها به علامتی که در انتهای مسیر وجود دارد برسند. در غیر این صورت بازی به اتمام رسیده و شما سوخته اید! در یک حالت بازی (حالت چالشی) شما فقط 4دقیقه فرصت دارید تا حد ممکن امتیاز کسب کنید  و رکورد خود را ثبت کنید.

ویژگی های بازی:

ـ دارای بیش از 60 سطح مختلف

ـ گرافیک بسیار بالای بازی

ـ بیش از 60 سطح مختلف بازی

ـ حجم 160MB

ـ قابلیت تعویض مکان قورباغه در مراحل بالاتر بازی

و ...

حداقل سیستم:

ـ سیستم عامل: Windows XP/Vista

ـ پردازنده مرکزی: حداقل 700 MHz

ـ حافظه موقت: 256MB

ـ نصب DirectX 8.1 یا بالاتر

 

313t1fp.jpg



ادامه مطلب ...
 


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتری , بازی فکری , ,
:: بازدید از این مطلب : 692
|
امتیاز مطلب : 33
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 فروردين 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مسعود

 

دانلود رايگان بازی كامپيوتري فوتبال FIFA 10 یکی دیگر از شاهکارهای شرکت EA Sports است که این محصول خود را در سال 2009 به بازار عرضه کرده است. بازی FIFA 10 از طرف این شرکت برای انواع مختلف PS3، Xbox 360، Wii، PSP، Nintendo DS، PC و Mobile عرضه شده است که ما نسخه قابل اجرای آن در PC را برای کاربران عزیز آماده کرده‎ایم. بنا به ادعای خود شرکت EA Sports امکانات کنترل بازی در این نسخه نسبت به نسخه‎های قبلی افزایش داشته است. همچنین محیط گرافیکی گیم نیز دارای وضوح و کیفیت بالائیست که بالطب سیستم پیشرفته‎تری را خواهد طلبید. شرکت‎های KONAMI و EA SPORTS بدلیل رقابت چندین ساله‎شان در ساخت گیم مورد علاقه بسیاری از کاربران یعنی فوتبال، هر ‎ساله نسخه جدید گیم‎های خود را عرضه می‎کنند که شاید بتوان گفت بازی FIFA 10 بتواند با ویژگی‎های کم نظیر خود این رقابت را به نفع خود به پایان برد.
سازنده : كمپاني Electronic Arts
ناشر : كمپاني Electronic Arts
تاريخ انتشار :  Oct 1, 2009
وب سايت اختصاصي : FIFA 10
رده بندي ژانر : ورزشی، فوتبال
ميزان دشوار بودن : متوسط .
زمان مورد نياز براي آشنايي كامل با محيط بازي : حدود نیم ساعت.
درجه بندي ESRB در مورد محتواي بازي : Everyone - مناسب برای تمامی افراد و گروههای سنی .
برخی بهبود ها و تغییرات به وجود آماده در نسخه جدید بازی فیفا 2010 :
- ویژگی جدید دریبل 360 درجه ای بازی که کنترل عالی توپ هنگام دریبل و انجام امور تکنیکی را حاصل می کند .
- افزایش چشمگیر هوش مصنوعی بازی و هوشمندی تیم و بازیکنان در بازی گروهی .
- جاگیری عالی و هوشمندانه .
- پاسکاری به مراتب دقیق تر در این نسخه .
- حالات مختلف و گوناگونی دفاع کردن و رعایت اصول بازی دفاعی .
- ویژگی جدید مربی گری یا Manager Mode در بازی  که بازی فوتبال را با مربی گری آن به خوبی ادغام می کند !
- Gameplay زیباتر نسبت به نسخه های پیشین .
و ...
حداقل سیستم مورد نیاز:
حداقل‎های مورد نیاز برای سیستم:
ـ سیستم عامل: Windows XP SP2 or later
ـ پردازنده مرکزی: 2.4 GHz single-core
ـ حافظه موقت: 512 MiByte (XP) or 1 GiByte (Vista)
ـ کارت گرافیکی: Geforce 6600, Ati Radeon 9800 Pro, Support for Shader Model 2.0
ـ DirectX: 9.0c


 

سریال بازی: SB3T-69OT-C3X2-K1R6-1911

 

دانلود در ادامه ی مطلب




:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتری , بازی ورزشی , ,
:: بازدید از این مطلب : 550
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 فروردين 1390 | نظرات ()